Master Events представя целодневен специализиран онлайн семинар:


Успешни стратегии за органично позициониране на марка,
продукт или бизнес в социалната мрежа TikTok
10 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 31
Местата са ограничени с цел по-ефективно протичане на обучението и усвояване на материала


КАК ДА СЪЗДАДЕМ И РАЗВИЕМ УСПЕШЕН TIKTOK КАНАЛ?
Създаване на концепция за имидж, настройка и визуално съдържание на акаунт в TikTok. Предварително планиране, избиране на ниша за позициониране. Подходи към създаването на онлайн съдържание и следване на план с теми за видеа.
ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ И МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ
Научете как да създадете ефективна маркетингова стратегия за TikTok, да оптимизирате съдържанието, което създавате и публикувате и да ангажирате точната аудитория. Алгоритъм, статистики и измерване на резултати.
ПОДХОДИ КЪМ СЪЗДАВАНЕТО НА ОНЛАЙН СЪДЪРЖАНИЕ И ВИЗУАЛЕН STORYTELLING
Превърнете креативните идеи в реалност. Открийте тайните за създаване на вайръл видеоклипове за TikTok и ги използвайте и в други социални мрежи. Преоразмеряване и експорт на видеа в максимално качество. Добавяне на надписи, транзиции и ефекти. Безплатни софтуери за начинаещи и напреднали.



I. Защо TikTok е различна от всички останали платформи?
II. Как TikTok променя начина на консумация на видеа:
- TikTok VS Reels / Stories/ Youtube Shorts;
- Разбиране на функционалността и алгоритъма на TikTok;
- Защо е важно присъствието в TikTok, дори и платформата да намали своята популярност?
III. Създаване на концепция за имидж, настройка и визуално съдържание на акаунта:
- Предварително планиране, избиране на ниша за позициониране;
- Анализ на успешните видеа в нишата;
- Оценка на потенциала за развитие и съставяне на маркетинг стратегия;
- Планиране на контент и създаване на план с теми за видеа.
IV. Планиране скрипт и заснемане на видеа:
- Разлики при заснемане с камера и телефон;
- Техники за мобилна видеография;
- Грешки, които да избягваме;
- Осветление и озвучение;
- Визуален storytelling;
- Подходи към създаването на онлайн съдържание;
- Разписване на сценарий и скрипт на видеа;
- Как да създадем видео в Tik Tok — инструменти и приложения.
V. Създаване на вайръл видео съдържание.
- Безплатни софтуери за начинаещи и напреднали;
- Преоразмеряване и експорт на видеа в максимално качество;
- Добавяне на надписи, транзиции и ефекти.
VI. Алгоритъм, статистики и измерване на резултати в Tik Tok.
VII. Управляване на негативни коментари:
- Основни принципи за управление на хейт и негативни коментари;
- Създаване на правила за ангажиране с аудитория;
- Изграждане на пример за подражание.


10 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 31
*За максимално ефективно провеждане, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника!

165 лв. без ДДС - 130 лв. без ДДС на участник при регистрация до 28 февруари 2023 г.
Допълнителна отстъпка:
- 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по e-mail след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.
ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:
-
Моб.: 0896 19 19 24
-
e-mail: office@masterevents.bg

Веселин Тонов е основател на Epic Media Group, Video Fabrika, Elevate Design и Epic By Choice, маркетинг директор на Leader Academy и CSPI International и съосновател на The Leaders Who Care. Занимава се професионално с видео продукции от 2009г. насам. Има продуцирани над 1200 видео клипа за проекти в България, САЩ, Англия, Чехия, Австралия и Австрия. Неговите обучения се характеризат с висока енергия, чувство за хумор и нестандартни практични упражнения.
Семинарът е подходящ за:
✔ Управители и собственици на фирми и фрийлансъри
✔ Маркетинг мениджъри
✔ Специалисти в отдел "Маркетинг & Реклама"
✔ Инфлуенсъри
✔ Мениджъри и служители, занимаващи се с поддръжка на бизнес страници в социалните мрежи
✔ Всеки, който иска да развива бранд или да популяризира продукти и услуги в социалната мрежа TikTok
Програма:
09:00 - 09:30 - влизане в платформата
09:30 - 11:15 - Сесия 1
11:15 - 11:30 - Кратка почивка
11:30 - 13:00 - Сесия 2
13:00 - 13:30 - Обедна почивка
13:30 - 15:30 - Сесия 3 + въпроси и отговори