Master Events представя целодневен специализиран онлайн семинар:

tiktok obuchenie

Успешни стратегии за органично позициониране на марка,
продукт или бизнес в социалната мрежа TikTok

10 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Оставащи места - 31 

Местата са ограничени с цел по-ефективно протичане на обучението и усвояване на материала

 

КАК ДА СЪЗДАДЕМ И РАЗВИЕМ УСПЕШЕН TIKTOK КАНАЛ?

 

Създаване на концепция за имидж, настройка и визуално съдържание на акаунт в TikTok. Предварително планиране, избиране на ниша за позициониране. Подходи към създаването на онлайн съдържание и следване на план с теми за видеа.

ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ И МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ

 

Научете как да създадете ефективна маркетингова стратегия за TikTok, да оптимизирате съдържанието, което създавате и публикувате и да ангажирате точната аудитория. Алгоритъм, статистики и измерване на резултати.

ПОДХОДИ КЪМ СЪЗДАВАНЕТО НА ОНЛАЙН СЪДЪРЖАНИЕ И ВИЗУАЛЕН STORYTELLING

 

Превърнете креативните идеи в реалност. Открийте тайните за създаване на вайръл видеоклипове за TikTok и ги използвайте и в други социални мрежи. Преоразмеряване и експорт на видеа в максимално качество. Добавяне на надписи, транзиции и ефекти. Безплатни софтуери за начинаещи и напреднали.

tik tok video obuchenie

I. Защо TikTok е различна от всички останали платформи?

 

II. Как TikTok променя начина на консумация на видеа:

  • TikTok VS Reels / Stories/ Youtube Shorts;
  • Разбиране на функционалността и алгоритъма на TikTok;
  • Защо е важно присъствието в TikTok, дори и платформата да намали своята популярност?

 

III. Създаване на концепция за имидж, настройка и визуално съдържание на акаунта:

  • Предварително планиране, избиране на ниша за позициониране;
  • Анализ на успешните видеа в нишата;
  • Оценка на потенциала за развитие и съставяне на маркетинг стратегия;
  • Планиране на контент и създаване на план с теми за видеа.

 

IV. Планиране скрипт и заснемане на видеа:

  • Разлики при заснемане с камера и телефон;
  • Техники за мобилна видеография;
  • Грешки, които да избягваме;
  • Осветление и озвучение;
  • Визуален storytelling;
  • Подходи към създаването на онлайн съдържание;
  • Разписване на сценарий и скрипт на видеа;
  • Как да създадем видео в Tik Tok — инструменти и приложения.

 

V. Създаване на вайръл видео съдържание.

  • Безплатни софтуери за начинаещи и напреднали;
  • Преоразмеряване и експорт на видеа в максимално качество;
  • Добавяне на надписи, транзиции и ефекти.

 

VI. Алгоритъм, статистики и измерване на резултати в Tik Tok.

 

VII. Управляване на негативни коментари:

  • Основни принципи за управление на хейт и негативни коментари;
  • Създаване на правила за ангажиране с аудитория;
  • Изграждане на пример за подражание.  

10 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Оставащи места - 31 

*За максимално ефективно провеждане, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! 

165 лв. без ДДС - 130 лв. без ДДС на участник при регистрация до 28 февруари 2023 г.

 

Допълнителна отстъпка:
- 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация

 

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по e-mail след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.

ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:

За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:

  • Моб.: 0896 19 19 24
  • e-mail: office@masterevents.bg

Веселин Тонов е основател на Epic Media Group, Video Fabrika, Elevate Design и Epic By Choice, маркетинг директор на Leader Academy и CSPI International и съосновател на The Leaders Who Care. Занимава се професионално с видео продукции от 2009г. насам. Има продуцирани над 1200 видео клипа за проекти в България, САЩ, Англия, Чехия, Австралия и Австрия. Неговите обучения се характеризат с висока енергия, чувство за хумор и нестандартни практични упражнения.

Семинарът е подходящ за:

✔ Управители и собственици на фирми и фрийлансъри
✔ Маркетинг мениджъри
✔ Специалисти в отдел "Маркетинг & Реклама"
✔ Инфлуенсъри
✔ Мениджъри и служители, занимаващи се с поддръжка на бизнес страници в социалните мрежи
✔ Всеки, който иска да развива бранд или да популяризира продукти и услуги в социалната мрежа TikTok

 

Програма:

09:00 - 09:30 - влизане в платформата
09:30 - 11:15 - Сесия 1
11:15 - 11:30 - Кратка почивка
11:30 - 13:00 - Сесия 2
13:00 - 13:30 - Обедна почивка
13:30 - 15:30 - Сесия 3 + въпроси и отговори