Master Events ви кани на полудневен ОНЛАЙН семинар:

Финансово-правни аспекти при

Онлайн магазини и Електронна търговия

Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК

24 октомври 2025 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Oставащи места - 22 

Онлайн обучение - Ecommerce

Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.

 

☑️  Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️  Отлична презентация и усвояване на материала
☑️  Отговори на вашите въпроси и казуси
☑️  15 минутна безплатна консултация по телефона с всеки един от лекторите!
☑️  100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

 

I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ:

• Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице?
• От кой момент е необходима фирма?
• Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес? Препоръки от практиката и чести грешки от самото начало, които да избегнете;
• Кога, къде и какви данъци и осигуровки се плащат?
• Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
• Какво е дистанционни продажби? Кога трябва да се издава фактура и кога не.
• При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
• Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
• Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento?
• Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder?
• Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
• Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
• Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
• Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП).
• Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
• Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка. Кога може да се подава т. нар. одиторски файл?
• Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат? Транспортни съкращения и застраховки.
• Най-важното от Наредба Н-18. Какво е СУПТО и за кого се отнася.
• Регистрация на онлайн магазин в НАП. Кога е необходима и каква информация се подава?
• Можем ли да очакваме скоро масово използване на електронни касови бележки?
• Внос от Великобритания като страна извън ЕС. Има ли облекчения, ако изнасяме за Великобритания?
• Промените касаещи онлайн търговията от 01.07.2021 г. - Улеснение или усложнение са те?
• Кои са най-често използваните типове онлайн бизнес и данъчните изисквания при тях?
• Банкови сметки и финансиране на бизнеса.

 

В семинара се разглеждат като законови изисквания, така и много примери – плод на 15 г. опит с онлайн бизнеси. Обучението не е подходящо за счетоводители с голям опит!

 

 

II. ПРАВНА ЧАСТ:

Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:

  • каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
  • върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
  • как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
  • кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;

Политиката за сигурност.  Политиката за бисквитки  в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и  Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:

  • каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
  • как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
  • какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;

Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:

  • как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
  • как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП;
  • правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;

Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:

  • как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
  • какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;

 

ПРОГРАМА:

09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори

24 октомври 2025 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Oставащи места - 22 

*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 60 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

195 лв. без ДДС (99.70 EUR)  160 лв. без ДДС (81.81 EUR) на участник при регистрация до 19.10.2025 г.

 

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.

ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:



За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:

  • Моб.: 0896 19 19 24
  • e-mail: office@masterevents.bg

Водещи обучението:

Христо Петров - Голдън Вижън
Адв. Михаела Димитрова

Христо Петров – финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”. Христо ръководи екип от счетоводители, които са наясно с Ebay, Amazon, Emag, Etsy, Shopify, Google Ads, Upwork, Freelancer.com, Fiverr, и др. Екипът на "Golden Vision" е защитавал предприемачи и онлайн търговци при стотици проверки и се гордее, че няма нито една глоба.

При много от проверките неговият екип буквално е обучавал проверяващите от НАП, които понякога не са запознати със спецификите на онлайн търговията и особено с модерните платежни системи.

Той е основeн лектор на почти всички обучения за счетоводство на онлайн бизнеси.

 

Адв. Михаела Димитрова, управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентното право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.

Основни акценти:

⦿  Основни моменти при дистанционните продажби.
⦿  Регистрация по ДДС в други държави. Брекзит и промени от 01.07.2021
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП)

⦿  Работа с маркетплейси - Ebay, Amazon, Emag и др.
⦿  Особености при работа с платените услуги на Google, Facebook и др.
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод.
⦿  Работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други

⦿  Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др.
⦿  Работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;

⦿  Най-важното от Наредба Н-18 и СУПТО.
⦿  Общите условия в магазина.
⦿  Политиката за сигурност. Правила по GDPR. 
⦿  Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово.
⦿  Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри.
⦿  Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП.
⦿  Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети.
⦿  Документиране на дейността на търговеца и практически насоки.
⦿  Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации.
⦿  Действия при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или конкуренти.

Програма:

09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори

Мнения от участници:

Много полезно и подробно обучение, изцяло практически насоки. Поздравления!

 

Виктория Тодорова, Тола Консулт

 

Благодаря за ползотворния семинар и за изчерпателната информация от страна и на двамата лектори.

 

А. Донева

 

Обучението беше изключително полезно - напълно отговори на очакванията ми и беше точно това, което ми е необходимо към момента. Поздравления за добрата организация! С интерес ще следя и други ваши събития

 

Е. Якимова, Регионален директор - Варна, Център за творческо обучение

 

Благодарим за предоставената информация! Беше ни много полезна и горещо ще ви препоръчаме.

 

Р. Станев, УНИ КОМПАНИ ЕООД

 

Благодарности! Изключително полезно обучение!

 

Б. Георгиева, Център за творческо обучение

 

Здравейте, бих искала да благодаря както на организаторите, така и на лекторите за прекрасните презентации. Информацията беше представена изключително разбираемо и  изчерпателно.
 
 
Р. Борисова, Агенция за охрана и сигурнос СГ-5 ЕООД
 
 
Благодаря много за предоставените файлове и за чудесното обучение! Поздравления за лекторите!

Я. Иванова, КОЛЪРПАКС ООД

 
 

Здравейте! И организацията и самото обучение бяха много добри. Благодаря Ви!

 

Ц. Кънева, EVN Bulgaria

 

Искам да Ви благодаря за проведеното обучение – за мен беше много полезно, тъй като имаше практическа насоченост и лекторите бяха страхотни и отзивчиви.

 

Димитър Карамихов, EVN Bulgaria

 

От името на „АВА Партньори“ ООД ви благодарим за професионалния и полезен семинар!

 

П. Хаджийски, АВА Партньори ООД

 

Семинарът ми беше много полезен и се радвам, че се включих. С радост ще следя за бъдещи ваши семинари.
 
 
Г. Радович, ЕТ "Бутик - Гергана Славчева"

 

Благодаря за професионално представената материя за този специфичен бизнес, свързан с електронен магазин. Моите очаквания от курса се покриха изцяло. Получих отговори на много неясни за мен въпроси. 

Курсът беше организиран много добре - стегнато, без излишни уводни думи и протакания, които само изяждат от времето. В рамките на няколко часа бяха представени много теми, а това не е лесна работа за някои по-неопитни лектори.

Мисля, че това, което ми трябваше като съвет сега, веднага, го получих. Но и на по-късен етап човек може да се поучи много.

 

Н. Горанова, Коулис Алтера ЕООД

 

Относно онлайн семинара "Финансово-правни аспекти за онлайн магазини и електронна търговия", който се проведе на 17 февруари 2022 г., Ви уверявам, че семинарът ми беше изключително полезен. Благодаря за перфектната организация и внимателното отношение на лекторите, които отговориха изчерпателно на зададените въпроси! Благодаря ви за предоставените презентации, както й за предоставените контакти с лекторите!

 

Рая Колчагова, Клея ПР ООД

 

Здравейте, участието ми в организирания от Вас онлайн семинар беше истинско удоволствие - добра организация, спазване на разписаното време, подготвени и ангажирани в темата лектори, с една дума професионална работа. Благодаря Ви.

 

Ивелина Стойчева
 
 
Искрено би БлагоДаря за полезното и практично обучение. И двамата лектори са експерти в своята област и много се радвам, че почерпих знания от тях. БлагоДаря ви за това, че организирате този вид обучение и човек може да участва в тях от всяка точка на света. Много ви БлагоДаря, че вдъхновявате.
 
 
Гергана Горанова, www.mechti.bg
 
 
Благодаря за материалите! Аз съм много доволна от организацията и протичането на самото обучение. Изчерпателна и обстоятелствена информация получих по въпроса за финансови и правни проблеми свързани с онлайн търговията. Двамата лектори много добре с професионализъм изложиха информацията. Аз лично съм много доволна. Това са въпроси, които на този етап ме интересуват с приоритет. Ще Ви препоръчам на колеги, защото наистина сте добри в обученията.
 
 
Катя Гечева, Христи Кейт ООД
 
 
Участието ми в организирания от Вас онлайн семинар беше истинско удоволствие - добра организация, спазване на разписаното време, подготвени и ангажирани в темата лектори, с една дума професионална работа. Благодаря Ви.
 
 
Ивелина Стойчева, Ивес Консулт ЕООД
 
 
Пиша ви от Слънчоглед-Арт, Хоби и Крафт Материали ООД като участник в проведеният от Вас днес семинар.
Изразявам изключително позитивно мнение - от подробното и разбираемо обяснение относно първоначалния достъп до платформата до самото провеждане, организация, презентации и представяне на лекторите.
 
 
Поздрави и благодарности, Костадин Борисов