Master Events ви кани на полудневен ОНЛАЙН семинар:

Финансово-правни аспекти при

Онлайн магазини и Електронна търговия

Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК

9 юни 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА 

14 юли 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Оставащи места - 26 

Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.

 

☑️  Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️  Отлична презентация и усвояване на материала
☑️  Отговори на вашите въпроси и казуси
☑️  15 минутна безплатна консултация по телефона с всеки един от лекторите!
☑️  100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

 

I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ:

• Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице?
• От кой момент е необходима фирма?
• Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес? Препоръки от практиката и чести грешки от самото начало, които да избегнете;
• Кога, къде и какви данъци и осигуровки се плащат?
• Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
• Какво е дистанционни продажби? Кога трябва да се издава фактура и кога не.
• При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
• Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
• Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento?
• Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder?
• Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
• Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
• Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
• Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП).
• Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
• Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка. Кога може да се подава т. нар. одиторски файл?
• Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат? Транспортни съкращения и застраховки.
• Най-важното от Наредба Н-18. Какво е СУПТО и за кого се отнася.
• Регистрация на онлайн магазин в НАП. Кога е необходима и каква информация се подава?
• Можем ли да очакваме скоро масово използване на електронни касови бележки?
• Внос от Великобритания като страна извън ЕС. Има ли облекчения, ако изнасяме за Великобритания?
• Промените касаещи онлайн търговията от 01.07.2021 г. - Улеснение или усложнение са те?
• Кои са най-често използваните типове онлайн бизнес и данъчните изисквания при тях?
• Банкови сметки и финансиране на бизнеса.

 

В семинара се разглеждат като законови изисквания, така и много примери – плод на 15 г. опит с онлайн бизнеси. Обучението не е подходящо за счетоводители с голям опит!

 

 

II. ПРАВНА ЧАСТ:

Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:

  • каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
  • върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
  • как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
  • кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;

Политиката за сигурност.  Политиката за бисквитки  в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и  Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:

  • каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
  • как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
  • какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;

Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:

  • как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
  • как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП;
  • правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;

Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:

  • как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
  • какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.

9 юни 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА 

14 юли 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ -  Оставащи места - 26 

*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

185 лв. без ДДС - 145 лв. без ДДС за 1 участник при регистрация до 2 юли 2023 г.! 

 

Допълнителни отстъпки:
• 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация

 

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.

ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:

За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:

  • Моб.: 0896 19 19 24
  • e-mail: office@masterevents.bg

Водещи обучението:

Христо Петров - Голдън Вижън
Адв. Михаела Димитрова

Христо Петров – финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”. Христо ръководи екип от счетоводители, които са наясно с Ebay, Amazon, Emag, Etsy, Shopify, Google Ads, Upwork, Freelancer.com, Fiverr, и др. Екипът на "Golden Vision" е защитавал предприемачи и онлайн търговци при стотици проверки и се гордее, че няма нито една глоба.

При много от проверките неговият екип буквално е обучавал проверяващите от НАП, които понякога не са запознати със спецификите на онлайн търговията и особено с модерните платежни системи.

Той е основeн лектор на почти всички обучения за счетоводство на онлайн бизнеси.

 

Адв. Михаела Димитрова, управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентото право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.

Основни акценти:

⦿  Основни моменти при дистанционните продажби.
⦿  Регистрация по ДДС в други държави. Брекзит и промени от 01.07.2021
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП)

⦿  Работа с маркетплейси - Ebay, Amazon, Emag и др.
⦿  Особености при работа с платените услуги на Google, Facebook и др.
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод.
⦿  Работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други

⦿  Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др.
⦿  Работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;

⦿  Най-важното от Наредба Н-18 и СУПТО.
⦿  Общите условия в магазина.
⦿  Политиката за сигурност. Правила по GDPR. 
⦿  Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово.
⦿  Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри.
⦿  Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП.
⦿  Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети.
⦿  Документиране на дейността на търговеца и практически насоки.
⦿  Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации.
⦿  Действия при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или конкуренти.

Програма:

09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори

Мнения от участници:

Благодаря за ползотворния семинар и за изчерпателната информация от страна и на двамата лектори.

 

А. Донева

 

Обучението беше изключително полезно - напълно отговори на очакванията ми и беше точно това, което ми е необходимо към момента. Поздравления за добрата организация! С интерес ще следя и други ваши събития

 

Е. Якимова, Регионален директор - Варна, Център за творческо обучение

 

Благодарим за предоставената информация! Беше ни много полезна и горещо ще ви препоръчаме.

 

Р. Станев, УНИ КОМПАНИ ЕООД

 

Благодарности! Изключително полезно обучение!

 

Б. Георгиева, Център за творческо обучение

 

Здравейте, бих искала да благодаря както на организаторите, така и на лекторите за прекрасните презентации. Информацията беше представена изключително разбираемо и  изчерпателно.
 
 
Р. Борисова, Агенция за охрана и сигурнос СГ-5 ЕООД
 
 
Благодаря много за предоставените файлове и за чудесното обучение! Поздравления за лекторите!

Я. Иванова, КОЛЪРПАКС ООД

 
 

Здравейте! И организацията и самото обучение бяха много добри. Благодаря Ви!

 

Ц. Кънева, EVN Bulgaria

 

Искам да Ви благодаря за проведеното обучение – за мен беше много полезно, тъй като имаше практическа насоченост и лекторите бяха страхотни и отзивчиви.

 

Димитър Карамихов, EVN Bulgaria

 

От името на „АВА Партньори“ ООД ви благодарим за професионалния и полезен семинар!

 

П. Хаджийски, АВА Партньори ООД

 

Семинарът ми беше много полезен и се радвам, че се включих. С радост ще следя за бъдещи ваши семинари.
 
 
Г. Радович, ЕТ "Бутик - Гергана Славчева"

 

Благодаря за професионално представената материя за този специфичен бизнес, свързан с електронен магазин. Моите очаквания от курса се покриха изцяло. Получих отговори на много неясни за мен въпроси. 

Курсът беше организиран много добре - стегнато, без излишни уводни думи и протакания, които само изяждат от времето. В рамките на няколко часа бяха представени много теми, а това не е лесна работа за някои по-неопитни лектори.

Мисля, че това, което ми трябваше като съвет сега, веднага, го получих. Но и на по-късен етап човек може да се поучи много.

 

Н. Горанова, Коулис Алтера ЕООД

 

Относно онлайн семинара "Финансово-правни аспекти за онлайн магазини и електронна търговия", който се проведе на 17 февруари 2022 г., Ви уверявам, че семинарът ми беше изключително полезен. Благодаря за перфектната организация и внимателното отношение на лекторите, които отговориха изчерпателно на зададените въпроси! Благодаря ви за предоставените презентации, както й за предоставените контакти с лекторите!

 

Рая Колчагова, Клея ПР ООД

 

Здравейте, участието ми в организирания от Вас онлайн семинар беше истинско удоволствие - добра организация, спазване на разписаното време, подготвени и ангажирани в темата лектори, с една дума професионална работа. Благодаря Ви.

 

Ивелина Стойчева
 
 
Искрено би БлагоДаря за полезното и практично обучение. И двамата лектори са експерти в своята област и много се радвам, че почерпих знания от тях. БлагоДаря ви за това, че организирате този вид обучение и човек може да участва в тях от всяка точка на света. Много ви БлагоДаря, че вдъхновявате.
 
 
Гергана Горанова, www.mechti.bg
 
 
Благодаря за материалите! Аз съм много доволна от организацията и протичането на самото обучение. Изчерпателна и обстоятелствена информация получих по въпроса за финансови и правни проблеми свързани с онлайн търговията. Двамата лектори много добре с професионализъм изложиха информацията. Аз лично съм много доволна. Това са въпроси, които на този етап ме интересуват с приоритет. Ще Ви препоръчам на колеги, защото наистина сте добри в обученията.
 
 
Катя Гечева, Христи Кейт ООД
 
 
Участието ми в организирания от Вас онлайн семинар беше истинско удоволствие - добра организация, спазване на разписаното време, подготвени и ангажирани в темата лектори, с една дума професионална работа. Благодаря Ви.
 
 
Ивелина Стойчева, Ивес Консулт ЕООД
 
 
Пиша ви от Слънчоглед-Арт, Хоби и Крафт Материали ООД като участник в проведеният от Вас днес семинар.
Изразявам изключително позитивно мнение - от подробното и разбираемо обяснение относно първоначалния достъп до платформата до самото провеждане, организация, презентации и представяне на лекторите.
 
 
Поздрави и благодарности, Костадин Борисов