Master Events ви кани на полудневен ОНЛАЙН семинар:

Финансово-правни аспекти при

Онлайн магазини и Електронна търговия

Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК

30 септември 2021 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ  Оставащи места - 34 

Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.

 

☑️  Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️  Отлична презентация и усвояване на материала
☑️  Отговори на вашите въпроси и казуси
☑️  100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

 

I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ:

• Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице?
• От кой момент е необходима фирма?
• Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес? Препоръки от практиката и чести грешки от самото начало, които да избегнете;
• Кога, къде и какви данъци и осигуровки се плащат?
• Какви са дължимите осигуровки?
• Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
• Какво е дистанционни продажби? Кога трябва да се издава фактура и кога не.
• При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
• Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
• Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento?
• Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder?
• Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
• Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
• Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
• Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП).
• Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
• Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка. Кога може да се подава т. нар. одиторски файл?
• Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат?
• Най-важното от Наредба Н-18. Каква е най-новата версия на Наредбата и какви промени може да се очакват. (Какви са сроковете, в които е необходимо да се съобразите с нея?)
• Регистрация на онлайн магазин в НАП. Кога е необходима и каква информация се подава?
• Какво е СУПТО и за кого се отнася?
• Можем ли да очакваме скоро масово използване на електронни касови бележки?
• Какво се промени при внос от Великобритания. Има ли облекчения или са необходими допълнителни сертификати, ако изнасяме за Великобритания?
• Най-важното за онлайн търговията след 1-ви юли. Улеснение или усложнение са те? Има ли вероятност изискванията да се отложат?
• Кои са най-често използваните типове онлайн бизнес и данъчните изисквания при тях?
• Най-важните тенденции при онлайн търговията и данни за България;

 

В семинара се разглеждат като законови изисквания, така и много примери – плод на 14 г. опит с онлайн бизнеси. Обучението не е подходящо за счетоводители с голям опит!

 

 

II. ПРАВНА ЧАСТ:

Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:

  • каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
  • върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
  • как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
  • кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;

Политиката за сигурност.  Политиката за бисквитки  в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и  Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:

  • каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
  • как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
  • какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;

Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:

  • как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
  • как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП;
  • правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;

Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:

  • как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
  • какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.

30 септември 2021 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ  Оставащи места - 34 

*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

120 лв. без ДДС при регистрация до 19 септември 2021 г.
След  19 септември 2021 г. таксата за участие е 150 лв. без ДДС

 

Допълнителни отстъпки:
• 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.

ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:

За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:

  • Тел.: 02 469 03 83
  • Моб.: 0896 19 19 24
  • e-mail: office@masterevents.bg

Водещи обучението:

Христо Петров - Голдън Вижън
Адв. Михаела Димитрова

Христо Петров – финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”. Христо ръководи екип от счетоводители, които са наясно с Ebay, Amazon, Emag, Etsy, Shopify, Google Ads, Upwork, Freelancer.com, Fiverr, и др. Екипът на "Golden Vision" е защитавал предприемачи и онлайн търговци при стотици проверки и се гордее, че няма нито една глоба.

При много от проверките неговият екип буквално е обучавал проверяващите от НАП, които понякога не са запознати със спецификите на онлайн търговията и особено с модерните платежни системи.

Той е основeн лектор на почти всички обучения за счетоводство на онлайн бизнеси.

 

Адв. Михаела Димитрова, управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентото право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.

Основни акценти:

⦿  Основни моменти при дистанционните продажби.
⦿  Регистрация по ДДС в други държави. Брекзит и промени от 01.07.2021
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП)

⦿  Работа с маркетплейси - Ebay, Amazon, Emag и др.
⦿  Особености при работа с платените услуги на Google, Facebook и др.
⦿  Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод.
⦿  Работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други

⦿  Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др.
⦿  Работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;

⦿  Най-важното от Наредба Н-18 и СУПТО.
⦿  Общите условия в магазина.
⦿  Политиката за сигурност. Правила по GDPR. 
⦿  Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово.
⦿  Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри.
⦿  Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП.
⦿  Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети.
⦿  Документиране на дейността на търговеца и практически насоки.
⦿  Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации.
⦿  Действия при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или конкуренти.

Програма:

09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори

Мнения от участници:

"Благодаря за ползотворния семинар и за изчерпателната информация от страна и на двамата лектори."

А. Донева

 

 

"Обучението беше изключително полезно - напълно отговори на очакванията ми и беше точно това, което ми е необходимо към момента. Поздравления за добрата организация! С интерес ще следя и други ваши събития"

Е. Якимова, Регионален директор - Варна, Център за творческо обучение

 

 

"Благодарим за предоставената информация! Беше ни много полезна и горещо ще ви препоръчаме."

Р. Станев, УНИ КОМПАНИ ЕООД

 

 

"Благодарности! Изключително полезно обучение!"

Б. Георгиева, Център за творческо обучение

 

 

"Здравейте, бих искала да благодаря както на организаторите, така и на лекторите за прекрасните презентации. Информацията беше представена изключително разбираемо и  изчерпателно."
 
Р. Борисова, Агенция за охрана и сигурнос СГ-5 ЕООД
 
 
"Благодаря много за предоставените файлове и за чудесното обучение! Поздравления за лекторите!"

Я. Иванова, КОЛЪРПАКС ООД

 
 

"Здравейте! И организацията и самото обучение бяха много добри. Благодаря Ви!"

Ц. Кънева, EVN Bulgaria

 

 

"Искам да Ви благодаря за проведеното обучение – за мен беше много полезно, тъй като имаше практическа насоченост и лекторите бяха страхотни и отзивчиви."

Димитър Карамихов, EVN Bulgaria

 

 

"От името на „АВА Партньори“ ООД ви благодарим за професионалния и полезен семинар!"

П. Хаджийски, АВА Партньори ООД

 

 

"Семинарът ми беше много полезен и се радвам, че се включих. С радост ще следя за бъдещи ваши семинари."
 
Г. Радович, ЕТ "Бутик - Гергана Славчева"

 

"Благодаря за професионално представената материя за този специфичен бизнес, свързан с електронен магазин. Моите очаквания от курса се покриха изцяло. Получих отговори на много неясни за мен въпроси.

 

Курсът беше организиран много добре - стегнато, без излишни уводни думи и протакания, които само изяждат от времето. В рамките на няколко часа бяха представени много теми, а това не е лесна работа за някои по-неопитни лектори.

 

Мисля, че това, което ми трябваше като съвет сега, веднага, го получих. Но и на по-късен етап човек може да се поучи много."

Н. Горанова, Коулис Алтера ЕООД