Master Events ви кани на полудневен ОНЛАЙН семинар:
Финансово-правни аспекти при
Онлайн магазини и Електронна търговия
Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК
9 юни 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА
14 юли 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 26

Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.
☑️ Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️ Отлична презентация и усвояване на материала
☑️ Отговори на вашите въпроси и казуси
☑️ 15 минутна безплатна консултация по телефона с всеки един от лекторите!
☑️ 100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ:
• Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице?
• От кой момент е необходима фирма?
• Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес? Препоръки от практиката и чести грешки от самото начало, които да избегнете;
• Кога, къде и какви данъци и осигуровки се плащат?
• Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
• Какво е дистанционни продажби? Кога трябва да се издава фактура и кога не.
• При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
• Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
• Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento?
• Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder?
• Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
• Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
• Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
• Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП).
• Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
• Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка. Кога може да се подава т. нар. одиторски файл?
• Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат? Транспортни съкращения и застраховки.
• Най-важното от Наредба Н-18. Какво е СУПТО и за кого се отнася.
• Регистрация на онлайн магазин в НАП. Кога е необходима и каква информация се подава?
• Можем ли да очакваме скоро масово използване на електронни касови бележки?
• Внос от Великобритания като страна извън ЕС. Има ли облекчения, ако изнасяме за Великобритания?
• Промените касаещи онлайн търговията от 01.07.2021 г. - Улеснение или усложнение са те?
• Кои са най-често използваните типове онлайн бизнес и данъчните изисквания при тях?
• Банкови сметки и финансиране на бизнеса.
В семинара се разглеждат като законови изисквания, така и много примери – плод на 15 г. опит с онлайн бизнеси. Обучението не е подходящо за счетоводители с голям опит!
II. ПРАВНА ЧАСТ:
Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:
- каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
- върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
- как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
- кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;
Политиката за сигурност. Политиката за бисквитки в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:
- каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
- как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
- какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;
Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:
- как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
- как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП;
- правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;
Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:
- как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
- какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.

9 юни 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА
14 юли 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 26
*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

185 лв. без ДДС - 145 лв. без ДДС за 1 участник при регистрация до 2 юли 2023 г.!
Допълнителни отстъпки:
• 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.
ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:
-
Моб.: 0896 19 19 24
-
e-mail: office@masterevents.bg
Водещи обучението:


Христо Петров – финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”. Христо ръководи екип от счетоводители, които са наясно с Ebay, Amazon, Emag, Etsy, Shopify, Google Ads, Upwork, Freelancer.com, Fiverr, и др. Екипът на "Golden Vision" е защитавал предприемачи и онлайн търговци при стотици проверки и се гордее, че няма нито една глоба.
При много от проверките неговият екип буквално е обучавал проверяващите от НАП, които понякога не са запознати със спецификите на онлайн търговията и особено с модерните платежни системи.
Той е основeн лектор на почти всички обучения за счетоводство на онлайн бизнеси.
Адв. Михаела Димитрова, управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентото право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.
Основни акценти:
⦿ Основни моменти при дистанционните продажби.
⦿ Регистрация по ДДС в други държави. Брекзит и промени от 01.07.2021
⦿ Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП)
⦿ Работа с маркетплейси - Ebay, Amazon, Emag и др.
⦿ Особености при работа с платените услуги на Google, Facebook и др.
⦿ Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод.
⦿ Работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други
⦿ Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др.
⦿ Работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
⦿ Най-важното от Наредба Н-18 и СУПТО.
⦿ Общите условия в магазина.
⦿ Политиката за сигурност. Правила по GDPR.
⦿ Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово.
⦿ Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри.
⦿ Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП.
⦿ Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети.
⦿ Документиране на дейността на търговеца и практически насоки.
⦿ Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации.
⦿ Действия при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или конкуренти.
Програма:
09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори
Мнения от участници:
Благодаря за ползотворния семинар и за изчерпателната информация от страна и на двамата лектори.
А. Донева
Обучението беше изключително полезно - напълно отговори на очакванията ми и беше точно това, което ми е необходимо към момента. Поздравления за добрата организация! С интерес ще следя и други ваши събития
Е. Якимова, Регионален директор - Варна, Център за творческо обучение
Благодарим за предоставената информация! Беше ни много полезна и горещо ще ви препоръчаме.
Р. Станев, УНИ КОМПАНИ ЕООД
Благодарности! Изключително полезно обучение!
Б. Георгиева, Център за творческо обучение
Я. Иванова, КОЛЪРПАКС ООД
Здравейте! И организацията и самото обучение бяха много добри. Благодаря Ви!
Ц. Кънева, EVN Bulgaria
Искам да Ви благодаря за проведеното обучение – за мен беше много полезно, тъй като имаше практическа насоченост и лекторите бяха страхотни и отзивчиви.
Димитър Карамихов, EVN Bulgaria
От името на „АВА Партньори“ ООД ви благодарим за професионалния и полезен семинар!
П. Хаджийски, АВА Партньори ООД
Благодаря за професионално представената материя за този специфичен бизнес, свързан с електронен магазин. Моите очаквания от курса се покриха изцяло. Получих отговори на много неясни за мен въпроси.
Курсът беше организиран много добре - стегнато, без излишни уводни думи и протакания, които само изяждат от времето. В рамките на няколко часа бяха представени много теми, а това не е лесна работа за някои по-неопитни лектори.
Мисля, че това, което ми трябваше като съвет сега, веднага, го получих. Но и на по-късен етап човек може да се поучи много.
Н. Горанова, Коулис Алтера ЕООД
Относно онлайн семинара "Финансово-правни аспекти за онлайн магазини и електронна търговия", който се проведе на 17 февруари 2022 г., Ви уверявам, че семинарът ми беше изключително полезен. Благодаря за перфектната организация и внимателното отношение на лекторите, които отговориха изчерпателно на зададените въпроси! Благодаря ви за предоставените презентации, както й за предоставените контакти с лекторите!
Рая Колчагова, Клея ПР ООД
Здравейте, участието ми в организирания от Вас онлайн семинар беше истинско удоволствие - добра организация, спазване на разписаното време, подготвени и ангажирани в темата лектори, с една дума професионална работа. Благодаря Ви.