Master Events ви кани на полудневен ОНЛАЙН семинар:
Финансово-правни аспекти при
Онлайн магазини и Електронна търговия
Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК
12 февруари 2021 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - [ НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА! ]

Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.
☑️ Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️ Отлична презентация и усвояване на материала
☑️ Отговори на вашите въпроси и казуси + бонус консултации
☑️ 100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ:
- Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице? От кой момент е необходима фирма?
- Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес?
- Кога, къде и какви данъци се плащат? Какви са дължимите осигуровки?
- Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
- Какво е дистанционни продажби? При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
- Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
- Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento?
- Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder?
- Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
- Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
- Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
- Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП). Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
- Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
- Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат?
- Най-важното от Наредба Н-18. Каква е най-новата версия на Наредбата и какви промени може да се очакват.
Какви са сроковете, в които е необходимо да се съобразите с нея? Какво е СУПТО и за кого се отнася? Можем ли да очакваме скоро електронни касови бележки. - Кои са най-често срещаните грешки и как да се избегнат те;
- Право на безплатна консултация за всеки посетил семинара.
II. ПРАВНА ЧАСТ:
Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:
- каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
- върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
- как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
- кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;
Политиката за сигурност. Политиката за бисквитки в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:
- каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
- как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
- какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;
Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:
- как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
- как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП;
- правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;
Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:
- как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
- какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.

12 февруари 2021 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - [ НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА! ]
*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

95 лв. без ДДС при регистрация до 31 януари 2021 г.
След 31 януари 2021 г. таксата за участие е 120 лв. без ДДС
Допълнителни отстъпки:
• 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.
ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:
-
Тел.: 02 469 03 83
-
Моб.: 0896 19 19 24
-
e-mail: office@masterevents.bg
Водещи обучението:


Христо Петров - финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”. Христо ръководи екип от счетоводители, които са наясно с Ebay, Amazon, Emag, Etsy, Shopify, Google Ads, Upwork, Freelancer.com, Fiverr, и др. Екипът на Голдън вижън е защитавал предприемачи и онлайн търговци при стотици проверки и се гордее, че няма нито една глоба. При много от проверките неговият екип буквално е обучавал проверяващите от НАП, които понякога не са запознати със спецификите на онлайн търговията и особено с модерните платежни системи. Той е основeн лектор на почти всички обучения за счетоводство на онлайн бизнеси.
Адв. Михаела Димитрова, управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентото право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.
Основни акценти:
⦿ Основни моменти при дистанционните продажби.
⦿ Регистрация по ДДС в други държави.
⦿ Работа с маркетплейси - Ebay, Amazon, Emag и др.
⦿ Oнлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress, OpenCart, Magento.
⦿ Работа със SaaS платформи.
⦿ Особености при работа с платените услуги на Google, Facebook и др.
⦿ Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод.
⦿ Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др.
⦿ Най-важното от Наредба Н-18.
⦿ Общите условия в магазина.
⦿ Политиката за сигурност. Правила по GDPR.
⦿ Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово.
⦿ Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри.
⦿ Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП.
⦿ Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети.
⦿ Документиране на дейността на търговеца и практически насоки.
⦿ Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации.
⦿ Действия при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или конкуренти.
Програма:
09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.10 ч. Учебна лекция 1
11.10 – 11.30 ч. Почивка
11.30 – 13.30 ч. Учебна лекция 2
13.30 – 14.00 ч. Дискусионен панел. Въпроси и отговори
Мнения от участници:
"Благодаря за ползотворния семинар и за изчерпателната информация от страна и на двамата лектори."
А. Донева
"Обучението беше изключително полезно - напълно отговори на очакванията ми и беше точно това, което ми е необходимо към момента. Поздравления за добрата организация! С интерес ще следя и други ваши събития"
Е. Якимова, Регионален директор - Варна, Център за творческо обучение
"Благодарим за предоставената информация! Беше ни много полезна и горещо ще ви препоръчаме."
Р. Станев, УНИ КОМПАНИ ЕООД
"Благодарности! Изключително полезно обучение!"
Б. Георгиева, Център за творческо обучение
Я. Иванова, КОЛЪРПАКС ООД
"Здравейте! И организацията и самото обучение бяха много добри. Благодаря Ви!"
Ц. Кънева, EVN Bulgaria
"Искам да Ви благодаря за проведеното обучение – за мен беше много полезно, тъй като имаше практическа насоченост и лекторите бяха страхотни и отзивчиви."
Димитър Карамихов, EVN Bulgaria
"От името на „АВА Партньори“ ООД ви благодарим за професионалния и полезен семинар!"
П. Хаджийски, АВА Партньори ООД
"Благодаря за професионално представената материя за този специфичен бизнес, свързан с електронен магазин. Моите очаквания от курса се покриха изцяло. Получих отговори на много неясни за мен въпроси.
Курсът беше организиран много добре - стегнато, без излишни уводни думи и протакания, които само изяждат от времето. В рамките на няколко часа бяха представени много теми, а това не е лесна работа за някои по-неопитни лектори.
Мисля, че това, което ми трябваше като съвет сега, веднага, го получих. Но и на по-късен етап човек може да се поучи много."
Н. Горанова, Коулис Алтера ЕООД