Master Events представя специализиран онлайн семинар:
ТРУДОВИ ПРАВООТНОШЕНИЯ
✓ Нови промени в Кодекса на труда в сила от август 2022 г.
✓ Уволнения и промяна на трудови договори и работно време.
✓ Home office, трудови злополуки и трудовите отношения при дистанционна работа
✓ Примери от практиката, решения на често срещани казуси и въпроси.
24 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА!
7 април 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА!
27 април 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 6
Местата са ограничени с цел по-ефективно протичане на обучението и усвояване на материала


☑️ Отлична презентация и усвояване на материала
☑️ Отговори на вашите въпроси и казуси
☑️ Иновативна и лесна за използване онлайн платформа за обучения
☑️ 100% гаранция за удовлетворение (или ви връщаме парите)!

1. Работа след пандемията - новите предизвикателства:
- HOME OFFICE - особености при надомната работа и работата от разстояние - разлики, сходства, задължения на работодателя, осигуряване на безопасни условия на труд в домашни условия;
- възможна ли е трудова злополука в домашни условия и какви са последиците.
2. Сключване на трудов договор - необходими документи, изисквания, особености.
3. Видове трудови договори - често допускани грешки от работодателите:
- кога и как можете да сключвате срочни (временни) договори; примери от практиката;
- най-важното за договорите със срок за изпитване; примери от практиката;
- последици при прикриване на трудови с граждански договори; примери от практиката.
4. Изменение на трудовия договор и работното време по инициатива на работодателя.
- възможности на работодателя да изменя едностранно трудовия договор;
- права на работодателя по време на извънредно положение - установяване на непълно работно време (намаляване на работните часове), предоставяне на платен/неплатен отпуск, уволнения и др.
- случаи на производствена необходимост и престой - какво представляват тези институти, кога са налице и как следва да процедира работодателят;
- други хипотези - промяна на работодателя (вливане, сливане и др.), командироване и др.
5. Допустимо уволнение на служители от страна на работодателя:
- уволнение поради закриване на предприятието - разлика с преструктуриране и реорганизация на дейността, разлика с хипотезите на смяна на работодателя, особености и примери;
- уволнение поради закриване на част от предприятието - разлика с други основания за уволнение, особености и примери;
- уволнение поради съкращаване на щата - документиране на щатното разписание и неговата промяна, как се доказва реално съкращаване на щата, разлика с други основания за уволнение, особености и примери;
- уволнение поради намаляване обема на работа - кога е налице намаляване, как се доказва в съда, документиране от страна на работодателя и примери;
- уволнение поради липса на качества на работника - трябва ли да се мотивира работодателят и как, какви качества следва да липсват у работника, как се преценяват, разлика с други основания за уволнение, особености, примери, добри практики;
- уволнение поради липса на квалификация и професионална квалификация - как се установява, разлика с други основания за уволнение, особености, примери, добри практики;
- дисциплинарно уволнение - особености, основания, процедура, документиране, примери, добри и лоши практики.
6. Къде грешат работодателите и защо се стига до незаконни уволнения - препоръки:
- трябва ли работодателят да извърши подбор по чл. 329 от КТ, тоест да прецени по особен ред кой служител да остави на работа - какво е подбор, как се извършва, кога е задължителен и кога не е, следва ли да се документира, защо подборът е важен и защо може да доведе до незаконност на уволнението, какво може да предприеме работодателят, за да извърши законосъобразен подбор; примери, добри практики;
- какво следва да знаете за предварителната закрила по чл. 333 от КТ - кои служители са защитени, могат ли тези служители да бъдат уволнени, как и кога, какво е значението на закрилата и защо може да доведе до незаконност на уволнението, как може работодателят да се освободи от задължението да изиска разрешение от инспекция по труда за уволнението, специфични хипотези и изключения, примери, добри практики.
7. Основни грешки на работодателите при организиране на работата:
- неправилно изготвяне на длъжностни характеристики - защо e важнo и за какво следва да внимава работодателят; обсъждане на реални казуси;
- неправилно формиране на работното време - изисквания за работното време, отчитане на извънреден труд, работа на смени и нейното отчитане и др.; обсъждане на реални казуси;
- липса на правилник за вътрешния ред - какво следва да уговорим в него; обсъждане на реални казуси;
- особености при някои групи работници - бременни служителки, майки на деца до 3-годишна възраст, служителки в напреднал етап на лечение ин-витро, трудоустроени служители /с решение от ТЕЛК/; обсъждане на реални казуси;
- проверки от Инспекция по труда и налагане на санкции; обсъждане на реални казуси.
8. Как се ангажира отговорността на работника/служителя за нанесени щети и при установени липси:
- какво е имуществена отговорност на работника - основания, хипотези, примери;
- как да процедира работодателят - издаване на заповеди, срокове, размери на отговорността; често допускани грешки;
- кога и как следва спорът да се отнесе към съда.
9. Прекратяване на трудовия договор с предизвестие от работника:
- как следва да процедира работодателят при подадено предизвестие;
- особености на предизвестието - допустими срокове, пораждане на действие;
- кога и как работникът може да оттегли предизвестието си;
- други хипотези на прекратяване на договора от работника.
10. Искове при незаконни уволнения:
- иск за обявяване незаконността на уволнението, иск за възстановяване на работа, иск за обезщетение за оставане без работа - особености, срокове, хипотези, защита на работодателя, полезни примери от практиката;
- особености на съдебното производство - процедура, доказване в процеса, особености, полезни примери от практиката;
11. Представяне и коментар на новите промени в Кодекс на труда в сила от август 2022 г.

24 март 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА!
7 април 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - НЯМА СВОБОДНИ МЕСТА!
27 април 2023 - ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ - Оставащи места - 6
*За максимално ефективно провеждане на обучението, онлайн достъпът е ограничен до 50 участника! Местата се изчерпват бързо! Направете регистрация сега!

195 лв. без ДДС - 145 лв. без ДДС на участник при регистрация до 21 април 2023 г.
Допълнителна отстъпка:
- 10% при регистрация на 2 или повече участника от една организация
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по e-mail след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.
ФОРМА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
За регистрация на повече участници, моля, пишете ни на office@masterevents.bg или се свържете с нас на:
-
Моб.: 0896 19 19 24
-
e-mail: office@masterevents.bg
Водещи обучението:


Адв. Радостина Хаджиева е управляващ съдружник в Адвокатско д-во „Димитрова и Хаджиева“. Специализира в областта на трудовото, конкурентното и потребителското право, интелектуалната собственост, разрешителни и лицензионни процедури, както и сделки с недвижими имоти. Участвала е и в редица сделки с търговски дружества, извършващи дейност в страната и чужбина, в това число свързани с инвестиционни проекти. Адв. Хаджиева е вписан Медиатор към Министерство на правосъдието. През последните години на своята професионална дейност адв. Хаджиева консултира преимуществено работодатели, финансови институции, лизингови компании и онлайн търговци.
Адв. Михаела Димитрова е управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева". От 2012 год. до настоящия момент консултира работодатели в областта на трудовото право както и европейски дружества, търгуващи он- и офлайн в рамките на Европейския съюз. През 2020 г. адв. Димитрова става автор на "Електронен наръчник за онлайн търговеца", включващ над 150 страници практически указания и съвети за онлайн търговците, покриващи въпроси от сферата на потребителското, конкурентото право, защитата на лични данни и търговските марки. Адв. Димитрова е провеждала множество семинари в областта на онлайн търговията и защитата на лични данни.
Семинарът е подходящ за:
✔ Управители и собственици на фирми и организации
✔ Мениджъри на ръководни длъжности
✔ Ръководители и специалисти в отдел "Човешки ресурси"
✔ Ръководители отдел ТРЗ и Личен състав
✔ Юристи на фирми.
✔ HR агенции и консултанти по човешки ресурси
Програма:
09:00 - 09:30 - влизане в платформата
09:30 - 11:15 - Сесия 1
11:15 - 11:30 - Кратка почивка
11:30 - 13:00 - Сесия 2
13:00 - 13:30 - Обедна почивка
13:30 - 15:30 - Сесия 3 + въпроси и отговори
Мнения на участници:
Много ви благодаря! Обучението беше чудесно, много хубави, полезни, изчерпателни презентации, много добре поднесени и представени. Много ми хареса и организацията на събитието. Чудесно оползотворяване на времето. Горещо препоръчвам този семинар и ви поздравявам за чудесната организация, лектори, съдържание и презентация!
И. Шекерова, Playtech Managed Services
Благодаря за обучението. Беше ми изключително полезно, тъй като надгради познанията ми в областта на трудовоправните отношения.
Ц. Борисов, Intersnack Bulgaria
Благодаря за организацията и изчерпателното разглеждане на темите.
М. Кордова
Д. Петрова, Отдел Човешки ресурси, DB Schenker
Благодаря и на организацията и на лекторите.Обучението за мен беше изключително полезно, всеобхватно и изчерпателно.
Е. Фискучева-Стойкова, Човешки ресурси/ HR, Илинден ЕООД
Присъствах на лекцията днес. Изключително удовлетворена съм от презентацията и отговорите на въпросите.
Мая Иванова, ДЕЛТА ГАРД ООД
Благодаря за изчерпателния семинар! Изключително беше полезен с оглед посочването на конкретни примери и отговори на поставени въпроси.
Биляна Николова, Legal Advisor, TBI Bank
Информацията беше много полезна и достатъчно задълбочена, благодаря са възможността.
Светла Линкова, "Тумба Сълюшънс" ООД
Благодаря за материалите! Организацията беше на ниво . Лекторите бяха добри професионалисти, представиха темите стегнато и увлекателно.
Галина Николова, CFO, "ЗОРА ММС" ООД
За първи път присъствам на обучение, организирано от Мастър Ивентс. Приятно съм впечатлена от добрата организация на събитието, както и от компетенциите на лекторите. За мен обучението беше полезно, а разискваните теми – актуални и изчерпателни. Благодаря ви!
Катя Караджова, Hewlett Packard Enterprise
Семинара беше доста подробен и полезен най вече с примери от практиката. Благодарим за подробните отговори на края на семинара!
Мария Цанкова, ДГ 19 "Славейче"
Приятно съм впечатлена от начина на организация и провеждане на самото обучение. Ще си позволя израза "Свалям шапка" на лекторите за тяхната подготовка и достъпно представяне на материалите. Чест им прави споделянето на опит от практиката. Вие, екипа на Мастър Ивентс, се постарахте всичко да бъде по програма и в удобство на всички участници.
Мария Савова, КСХ Хаджидимитров ЕООД
Благодаря! Беше интересно и много полезно,много добра организация и лектори.
Виолета Иванова, Община Дряново
Изключително полезно е електронното обучение за работещи. Много добри преподаватели, разбираемо поднесен материал и добре организирано обучение. Благодаря!
Дина Вълчанова
Здравейте, За мен беше полезно обучението. Хареса ми, че темите бяха съобразени и със съдебната практика. Бих Ви препоръчала на колеги и бих участвала и в други Ваши обучения.
Таня Петкова, Експерт Човешки ресурси, TEAMPRO
Семинара беше изключително полезен и добре структуриран.
Милена Гатева
Благодаря Ви! Беше полезно и ползотворно!
Калинка Щерева, HRS